ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΑΣ

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

Να συμμετέχουν σε κοινή δράση στην διεκδίκηση των στόχων, στην διασφάλιση των κεκτημένων μας.



ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

Να εγγραφούν μέλη στο Ε.Δ.ΙΕΚ. Η μαζική συμμετοχή αποτελεί την δύναμη στις διεκδικήσεις μας.



- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΕΛΟΥΣ, "κλικ"... "ΜΕΛΟΣ"



- ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΚΙΝΗΣΗΣ Ε.Δ.ΙΕΚ, "κλικ"..."ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ"



ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

να επικοινωνούν μαζί μας.(ekpediek@gmail.com)Στείλτε μας την άποψη σας, το σχόλιο σας, τις ιδέες σας για θέματα που αφορούν τα ΙΕΚ, την Επαγγελματική Κατάρτιση, την δια Βίου Μάθηση.

Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΙΕΚ


Προς:  Γ.Γ.Δ.Β.Μ.

          Γεν. Γραμ. κα ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΤΖΟΛΑ

Κοιν.: Ομάδα Διαχείρισης Δημοσίων ΙΕΚ

 

Θέμα: Κανονισμός λειτουργίας Δημοσίων ΙΕΚ

 

Μετά από ενδελεχή μελέτη και ανοιχτή συζήτηση των μελών του και εκπαιδευτών, σχετικά με την Δημόσια Διαβούλευση του νέου Κανονισμού Λειτουργίας των Δημοσίων ΙΕΚ, η Πανελλήνια κίνηση Εκπαιδευτών Δημοσίων ΙΕΚ «Ε.Δ.ΙΕΚ» έχει να τοποθετηθεί ως προς τα εξής σημεία τα οποία αφορούν το άρθρο 4.  

Α. Παράγραφος 4.1 περίπτωση 6

Το πάγιο αίτημα των εκπαιδευτών ήταν και είναι η αξιοκρατική και διαφανείς διαδικασία πρόσληψης τους.

Προσέγγιση του συγκεκριμένου αιτήματος επιχειρήθηκε κατά την περίοδο του εαρινού εξαμήνου 2013 Α!, πλην όμως τα αποτελέσματα απέδειξαν ότι η προχειρότητα σχεδιασμού  του συστήματος επιλογής, το βεβιασμένο της εκτέλεσης του, ο ορισμός λαθεμένων κριτηρίων μοριοδότησης, οδήγησαν σε πολλές των περιπτώσεων ώστε οι επιλογές  να μην είναι οι κατάλληλες.

Εξ αντικειμένου είναι δεδομένο ότι τα τυπικά και μόνο προσόντα δεν επαρκούν και δεν τεκμηριώνουν την πληρότητα των προσόντων ενός εκπαιδευτή ώστε να ανταποκριθεί στις ιδιαιτερότητες που εξυπηρετούν τον σκοπό και τους στόχους της αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης. 

Προτείνουμε ένα μικτό τρόπο διαδικασίας επιλογής το οποίο θα  διασφαλίζει την διαφάνεια με την μοριοδότηση των τυπικών προσόντων αλλά παράλληλα θα δίνει και την δυνατότητα στον εκάστοτε Διευθυντή ΙΕΚ να συνεκτιμήσει και τα ουσιαστικά προσόντα, ήτοι: απόδοση, συνέπεια, επίπεδο συνεργασίας, κτλ. (τρόποι υπάρχουν πολλοί οι οποίοι διασφαλίζουν ταυτόχρονα τα εχέγγυα της διαφάνειας και της μη αποκαλούμενης «πελατειακής σχέσης»)  

Β. Παράγραφος 4.1 περίπτωση 5

Η προϋπόθεση ένταξης στο Υπο - Μητρώο εκπαιδευτών Α.Ε.Κ. κινείται προς την σωστή κατεύθυνση διότι διασφαλίζει την απόκτηση συγκεκριμένων δεξιοτήτων και γνώσεων οι οποίες απαιτούνται και είναι αναγκαίες για την εκπαίδευση ενηλίκων, παράλληλα με την απαιτούμενη διαρκεί επιμόρφωση των εκπαιδευτών. 

Προτείνουμε η συγκεκριμένη προϋπόθεση ή να ανασταλεί για το επόμενο εξάμηνο (Φθινοπωρινό 2013 Β!) με δεδομένο ότι από το 2008 έως σήμερα δεν έχει εκτελεστεί κανένα πρόγραμμα πιστοποίησης και ένταξης στο μητρώο, με αποκλειστική ευθύνη των αρμόδιων φορέων πιστοποίησης ή θα πρέπει ο ΕΟΠΠΕΠ σε εύλογο χρονικό διάστημα να υλοποιήσει πρόγραμμα ένταξης ώστε κάθε ενδιαφερόμενος να αξιοποιήσει και ενταχθεί στο μητρώο έως τον Σεπτέμβριο του 2013.  

Παρακαλούμε για την επανεξέταση εκ μέρους σας των συγκεκριμένων άρθρων του Σχεδίου Κανονισμού Λειτουργίας Δημοσίων ΙΕΚ 

Το Ε.Δ.ΙΕΚ σε κάθε περίπτωση έχει επανειλημμένως υποβάλει προτάσεις προς τα αρμόδια όργανα και φορείς του ΥΠΘΠΑ, σχετικά με θέματα που αφορούν την εν γένει διαμόρφωση ενός πλαισίου λειτουργίας των ΙΕΚ το οποίο θα κινείται στις σημερινές απαιτήσεις μιας αναβαθμισμένης αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης έτσι όπως αυτήν έχει οριοθετήσει το ΥΠΘΠΑ.
 
Το Δ.Σ. Ε.Δ.ΙΕΚ