ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΑΣ

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

Να συμμετέχουν σε κοινή δράση στην διεκδίκηση των στόχων, στην διασφάλιση των κεκτημένων μας.



ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

Να εγγραφούν μέλη στο Ε.Δ.ΙΕΚ. Η μαζική συμμετοχή αποτελεί την δύναμη στις διεκδικήσεις μας.



- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΕΛΟΥΣ, "κλικ"... "ΜΕΛΟΣ"



- ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΚΙΝΗΣΗΣ Ε.Δ.ΙΕΚ, "κλικ"..."ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ"



ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

να επικοινωνούν μαζί μας.(ekpediek@gmail.com)Στείλτε μας την άποψη σας, το σχόλιο σας, τις ιδέες σας για θέματα που αφορούν τα ΙΕΚ, την Επαγγελματική Κατάρτιση, την δια Βίου Μάθηση.

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ. ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!


Δημήτρη γεια χαρά!

Είμαι ο Σπύρος Παπαϊωάννου, παλιός γνωστός από το ΙΕΚ Ν.Σμύρνης .
Δεν θα ήθελα να φανεί τετριμμένο , αλλά σας οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ για αυτά που έχετε κάνει μέχρι τώρα , με πολύ κόπο & όρεξη!
Δεν μπήκα στον δικαστικό αγώνα , γιατί αληθινά δεν είχα ( έχω! ) χρόνο ούτε να μαζέψω όλα αυτά τα δικαιολογητικά !
Παρ` όλ` αυτά , έχω πληρωθεί από τα 5 «μαγαζιά» που μου χρεωστάγανε & ξέρω πολύ καλά ότι αυτό έγινε μετά την μεγάλη πίεση που εξασκήσατε . Έτσι «αναίμακτα» επωφελήθηκα & εγώ μαζί με τόσους άλλους .

Ευχαριστώ & πάλι
Σπύρος 

PRECISA LTD
15A , Xenofondos Str. , Athens 10557 , GREECE
Tel: 0030 210 3229333 Fax: 0030 210 3229660
E-mail: precisa@otenet.gr
www.precisa.com.gr