ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΑΣ

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

Να συμμετέχουν σε κοινή δράση στην διεκδίκηση των στόχων, στην διασφάλιση των κεκτημένων μας.



ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

Να εγγραφούν μέλη στο Ε.Δ.ΙΕΚ. Η μαζική συμμετοχή αποτελεί την δύναμη στις διεκδικήσεις μας.



- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΕΛΟΥΣ, "κλικ"... "ΜΕΛΟΣ"



- ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΚΙΝΗΣΗΣ Ε.Δ.ΙΕΚ, "κλικ"..."ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ"



ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

να επικοινωνούν μαζί μας.(ekpediek@gmail.com)Στείλτε μας την άποψη σας, το σχόλιο σας, τις ιδέες σας για θέματα που αφορούν τα ΙΕΚ, την Επαγγελματική Κατάρτιση, την δια Βίου Μάθηση.

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ Φ.ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ


24-08-2011

Κα. αναπληρωτή Υπουργό Φ. Γεννηματά

Συμμεριζόμαστε και κατανοούμε απόλυτα την διαρκή προσπάθεια σας για συγκάλυψη των πολλαπλών άστοχων δηλώσεων, ενεργειών και ολιγωρίας.
Εκφράζομε την συμπάθεια μας στην αγωνία σας αλλά και την δυσκολία ταυτόχρονα για εξεύρεση νέων δικαιολογιών, γεγονός που σας καθιστά επαναλαμβανόμενα προβλέψιμη και μονότονη.
Φαίνεται πως βρίσκεστε σε ένα δικό σας εικονικό  κόσμο μέσα στον οποίο προσπαθείτε να εντάξετε με την χθεσινή τοποθέτηση σας στην Βουλή και το δικό μας υπαρκτό, ρεαλιστικό πρόβλημα, του οποίου οι δήθεν λύσεις του, σας βαραίνουν και το οποίο δεν αντέχει την ένταξη του στις δικές σας σφαίρες επιστημονικής φαντασίας και υποθετικής νοημοσύνης.

Σε αυτήν την τοποθέτηση σας είπατε: "...εάν λοιπόν θεωρητικά είχαν συγκεντρωθεί όλα τα δικαιολογητικά των εκπαιδευτών των ΙΕΚ - οι οποίοι είναι απλήρωτοι δύο χρόνια - και είχαν ελεγχθεί από την Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου, θα μπορούσαν αύριο κιόλας να πληρωθούν όλοι αυτοί οι εργαζόμενοι ..." 
Εμείς, αυτοί οι εργαζόμενοι στην σκληρή πραγματικότητα μιας απαξιωμένης και προβληματικής καθημερινότητας, σας λέμε ότι ...εάν θεωρητικά είχαμε θητεύσει στην NASA τώρα θα ήμασταν αστροναύτες...    
Είναι προσβλητικό να αναφέρεστε μετά από 40 μήνες ( Μάρτιος 2008 - Αύγουστος 2011 ) και όχι 24, με υποθετικά και θεωρητικά επιχειρήματα. 

Είμαστε σύμμαχοι στην εφαρμογή νόμιμων και διαφανών διαδικασιών. Όμως μπορείτε ρεαλιστικά και όχι υποθετικά να μας απαντήσετε γιατί θυμηθήκατε να ξανά συγκεντρώσετε προς έλεγχο τα όποια δικαιολογητικά μετά από 40 μήνες - Ιούνιο του 2011.

Αναφερθήκατε στο ότι το πρόβλημα το "βρήκατε". Δεν έχουμε λόγους να το αμφισβητήσουμε. Παράλληλα όμως παραδεχτήκατε ότι οι ωρομίσθιοι στα ΙΕΚ εργάζονταν χωρίς να υπάρχει πρόβλεψη για το σχετικό κονδύλι στον αντίστοιχο προϋπολογισμό.     
Αλήθεια στον δικό σας εικονικό κόσμο την ευθύνη κατάρτισης των προϋπολογισμών δεν την έχετε εσείς; Και αν ναι, τότε πως αφού ήταν σε γνώση σας η μη ύπαρξη προαπαιτούμενου κονδυλίου, άρα και ότι αυτό συνεπάγεται, προχωρήσατε σε προσλήψεις.
Ήδη σήμερα ανακοινώθηκε η πρόσκληση για την απασχόληση εκπαιδευτών στο Φθινοπωρινό εξάμηνο 2011 - 12.
Δεν θα σταθούμε στις λέξεις πρόσκληση και απασχόληση, όμως από τον δικό μας ρεαλιστικό κόσμο σας απευθύνουμε το ερώτημα για το αν αυτή την φορά υπάρχει πρόβλεψη για αντίστοιχο κονδύλι και από πού;
Σας υπενθυμίζουμε ότι η εργασία υπό οποιοδήποτε εργασιακό καθεστώς αμείβεται άμεσα.     

Σε άλλο σημείο της τοποθέτησης σας αναφέρεστε σε "...περιορισμούς στην διαδικασία πληρωμών..." καταλογίζοντας συνυπευθυνότητα στην Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου.
Σας υπενθυμίζουμε λοιπόν ότι εσείς κλείσατε εσπευσμένα τον ΟΕΕΚ χωρίς προηγουμένως να έχετε φροντίσει για την οικονομική τακτοποίηση των υποχρεώσεων του ως οφείλατε και ειδικά όταν αυτές αφορούν δεδουλευμένη εργασία.
Εσείς με αυτό τον τρόπο οδηγήσατε εν γνώση σας όλη την διαδικασία σε διαφορετικό νομοθετικό πλαίσιο με τα σημερινά δυσάρεστα επακόλουθα, όταν θα μπορούσατε να έχετε δώσει λύση με το προϋπάρχον σύστημα πληρωμής που επί τόσα χρόνια εφαρμόζατε. Όσο για τους ελέγχους σε υποθέσεις του παρελθόντος του ΟΕΕΚ, αυτές εξ όσων όλοι γνωρίζουν έχουν ονοματεπώνυμο και βρίσκονται στα χέρια της Δικαιοσύνης και του Ανακριτή και φυσικά δεν ακουμπούν απλούς εργαζόμενους εκπαιδευτές οι οποίοι κάτω από αντίξοες συνθήκες του συστήματος προσπαθούν να καλύψουν τις ανάγκες της καθημερινότητας.
Είναι θλιβερό 10.000 άνθρωποι να χρησιμοποιούνται ως ένα μπαλάκι σε μια διαδικασία μετάθεσης ευθυνών μεταξύ δύο υπουργείων, προκειμένου να καλύψετε τις δικές σας ολιγωρίες, παραλήψεις, σκοπιμότητες.  

Εάν λοιπόν θεωρητικά ξαναβρεθείτε στην θέση που βρίσκεστε σήμερα φροντίστε ώστε να είστε φορέας ρεαλιστικών λύσεων που δεν οδηγούν σε αδιέξοδα, εγκαταλείποντας την εικονική πραγματικότητα του ...εάν.
Η αναβάθμιση, ανάπτυξη, εκσυγχρονισμός της Δια Βίου Μάθησης συμπεριλαμβανομένης της Κατάρτισης υπό την σκέπη ενός νέου και θετικού κατά τ' άλλα νόμου για την Παιδεία προαπαιτούν μεταξύ των άλλων εκπαιδευτές και όχι επαίτες.