ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΑΣ

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

Να συμμετέχουν σε κοινή δράση στην διεκδίκηση των στόχων, στην διασφάλιση των κεκτημένων μας.



ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

Να εγγραφούν μέλη στο Ε.Δ.ΙΕΚ. Η μαζική συμμετοχή αποτελεί την δύναμη στις διεκδικήσεις μας.



- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΕΛΟΥΣ, "κλικ"... "ΜΕΛΟΣ"



- ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΚΙΝΗΣΗΣ Ε.Δ.ΙΕΚ, "κλικ"..."ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ"



ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

να επικοινωνούν μαζί μας.(ekpediek@gmail.com)Στείλτε μας την άποψη σας, το σχόλιο σας, τις ιδέες σας για θέματα που αφορούν τα ΙΕΚ, την Επαγγελματική Κατάρτιση, την δια Βίου Μάθηση.

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

ΕΙΜΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ, ΟΧΙ ΕΠΑΙΤΗΣ

07/01/2011

Ανοικτή επιστολή προς τη Κα Υπουργό

Είμαι συνταξιούχος των 446 € . Για να μπορέσω να επιβιώσω, προ 12ετίας προσελήφθηκα από τον ΟΕΕΚ κατόπιν αιτήσεως μου, ως ωρομίσθια εκπαιδευτικός στα ΙΕΚ.  Εργαζόμουν και εργάζομαι ευσυνείδητα, γι` αυτό οι εκάστοτε διευθυντές μου κάθε εξάμηνο μου ανανεώνουν τη σύμβαση μου.

Το Σεπτέμβριο του 2009 δανείστηκα 2000 € για να κάνω μια γυναικολογική εγχείρηση. Έδωσα υπόσχεση ότι το πολύ σε 6 μήνες θα τα είχα επιστρέψει. Δυστυχώς περάσαμε τον ένα χρόνο και 5 μήνες και δεν τα έχω επιστρέψει. Βρίσκομαι σε απελπιστική κατάσταση διότι ντρέπομαι και ζητώ από τους ανθρώπους που μου τα δάνεισαν συνέχεια συγγνώμη.

Κα Υπουργέ ξέρετε πολύ καλά τι σημαίνει αξιοπρέπεια. Εγώ προσπαθώ να την κρατήσω αλλά δυστυχώς δεν με αφήνετε.

Δεν είμαστε οι ωρομίσθιοι, υπάλληλοι τρίτης κατηγορίας ούτε επαίτες. Επιτελούμε όχι μόνο εκπαιδευτικό έργο αλλά λειτούργημα. Εκπαιδεύουμε τους αυριανούς επαγγελματίες, που θα βγουν στην  αγορά, με συνείδηση και σθένος. Δυστυχώς από  το κράτος ,που αυτή τη στιγμή το εκπροσωπείτε  εσείς, δεν δίνετε καμιά σημασία στο δικαίωμα της αμοιβής του εργαζόμενου και της καταβολής των δεδουλευμένων του και μας αντιμετωπίζετε σαν παρακατιανούς.
Πρέπει να ξέρετε ότι  οι ωρομίσθιοι των ΙΕΚ  εργάζονται όχι για να συμπληρώσουν τα έσοδα τους και να μπορούν να ζουν αλλά πλέον είναι και η μοναδική εργασιακή τους απασχόληση στην προσπάθεια να διαβιώσουν όχι πλούσια αλλά με αξιοπρέπεια. Εγώ προσωπικά για να μπορώ να ζω απλά. Δυστυχώς δεν υπάρχει ανταπόκριση σε κανένα τομέα από την ηγεσία, είτε αυτή λέγεται ΟΕΕΚ  είτε λέγεται Υπουργείο Παιδείας.
Δώστε μας λίγο σημασία που τη αξίζουμε και φροντίστε το ταχύτερο δυνατόν να μας δώσετε ότι δικαιούμεθα.
Όλα αυτά τα χρόνια, όχι μόνο δεν μας έγινε καμιά αύξηση  αλλά με τη δύσκολη κατάσταση στην οποία περιήλθε η χώρα μας,  μας μειώθηκε το ωρομίσθιο. Θα μου πείτε ότι και άλλες χώρες της Ευρώπης βρίσκονται στην ίδια θέση. Θα σας θυμίσω ότι εμείς φτάσαμε στον πάτο και γι` αυτό φταίνε οι κλεψιές των πολιτικών που ανενόχλητοι (δυστυχώς για μας) ροκανίζουν όσα έκλεψαν εν γνώσει τους, ενώ εμείς δανειζόμαστε για να ζήσουμε και σας βεβαιώ ότι μέσα μας νιώθουμε μεγάλη οργή για την αδικία αυτή.
Προσπαθήσαμε επανειλημμένα να επικοινωνήσουμε με την αναπληρωτή Υπουργό κα Φώφη Γεννηματά και κατέστη αδύνατον . Σας παρακαλώ θερμά μη μας εξωθείτε  σε ενέργειες που δεν θέλουμε να κάνουμε , αλλά που όμως θα αναγκαστούμε να καταφύγουμε σε αυτές .
Ελπίζω ότι οι εκκλήσεις  μας θα  εισακουστούν και σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη από σας ενέργεια.
                                                            Ευχαριστώ
                                                            Μάγδα Πετρίδη